OPIS PRODUKTU:
Syntetyczny smar z dodatkiem uszlachetniacza teflonowego i inhibitorów korozji do długotrwałej ochrony powierzchni pracującej w ekstremalnych obciążeniach narażonych na zużycie spowodowane tarciem. Przeznaczony do wszystkich typów łańcuchów napędowych, rowerowych, motorowych, samochodowych, wózków widłowych, dźwigów, itp. Doskonały do smarowania mocno obciążonych łożysk, przegubów, przekładni zębatych, trzpieni, prowadnic maszyn, itp. a także zawiasów, hamulców, sprzęgieł, zamków mechanizmów podnoszenia szyb. Zalecany jako dodatkowy smar zabezpieczający wszędzie tam gdzie istnieje wątpliwość prawidłowej ochrony powierzchni trącej. Biały smar ma również zastosowanie do smarowania biegunów akumulatora, a także jako środek izolacyjny i konserwacyjny, chroniący powierzchnie przed korozją, wypiera wilgoć, nie brudzi. Zapewnia bezawaryjną, płynną i wytłumioną pracę urządzeń, jest bardzo dobrze przyczepny, zawarty w nim teflon molekularnie wnika w powierzchnię, nadając jej długotrwałe właściwości poślizgowe. Dzięki syntetycznej bazie smarnej posiada szeroki temperaturowy zakres stosowania od -60°C do +200°C.
PARAMETRY:
Stan skupienia |
ciecz, po odparowaniu rozpuszczalnika – smar plastyczny |
Kolor |
biały |
Zapach |
charakterystyczny |
Rozpuszczalność w wodzie |
nierozpuszczalny |
Rozpuszczalność w innych rozpuszczalnikach |
rozpuszczalny w rozpuszczalnikach organicznych |
Gęstość w 20°C |
0,8 g/cm3 |
Odporność termiczna |
-60°C do +250°C |
Temperatura aplikacji |
+5°C do +40°C |
Ciśnienie(aerozol) |
3-4 bar |